Cercetări științifice în domeniul economic și managerial
Colegiul Economic HERMES

Revista

Această secțiune prezintă structura Revistei Colegiului Economic ”Hermes” și aparițiile acesteia.


Colegiul Economic “Hermes”, situat în zona centrală a Bucureștiului are structură și forme de învățământ diverse, aducandu - și o însemnată contribuție la viata economică și social – culturală a zonei.
Este frecventat de elevi din toate cartierele Bucureștiului ....

Autor: Elev Andrei Paniţă, Clasa 9E

Banii reprezintă un mijloc complex dar şi foarte maleabil, iar noi suntem aici să beneficiem de această maleabilitate şi să învățăm tinerii cum să folosească această maleabilitate, deoarece copiii au o gândire mult mai deschisă.....


Autor: Konrad Marcus Alexander Clasa a XI -a F

După doi ani suntem încă aici! Un proiect îndrăzneţ, pornit de la zero alături de o echipă curioasă de a afla lucruri noi despre ei şi gândirea pe care fiecare elev sau profesor o are.
Când am început să creionăm proiectul, ni se părea extrem de complicat, deoarece trebuia din prima să atragem publicul. A fost complicat, însă nu imposibil!.....

Autori: Colectivul Redacției „Hermes Newspaper”

Acesta este sloganul cu care am pornit acum doi ani revista „Hermes Newspaper.” În luna septembrie am reuşit să ne adunăm şase elevi din diferite clase, cu felurite pasiuni.
Cu timpul, am lansat noi rubrici, am adus oameni noi, iar la finalul anului şcolar ne puteam mândri cu o multitudine de rubrici, apreciate atât de profesori cât şi de elevi. ....


Autor: Prof. Mirica Daniela

De la mare și plajă, până la lanțuri muntoase superbe și peisaje rurale fermecătoare, parcuri naționale, lacuri și situri istorice, o vacanță aici vă oferă tot ce vă puteți dori.
Albania are o istorie bogată, cu dovezi ale așezării umane care datează din cele mai vechi timpuri. A făcut parte din imperiile roman, bizantin și otoman. Albania și-a declarat independența în 1912, după prăbușirea Imperiului Otoman....

Autor: Prof. Beatrice Petrescu

Consumatorul joacă un rol central și esențial, fiind unul dintre pilonii fundamentali care determină dinamica piețelor și orientarea producției în contextul economiei de piață.
Definiția consumatorului
În sens restrâns, un consumator este o persoană sau un grup de persoane care cumpără bunuri și servicii pentru uz personal sau familial.
Într-un sens mai larg, consumatorii sunt toți cei care utilizează produse sau servicii pentru a-și satisface nevoile și dorințele. ....


Autor: Grigore Iulia si Nistor Alessia Clasa a-IX-a B
Profesor îndrumător: Gheorghe Eugenia Doinita

Simbolul brand-ului Teilor sunt fluturii, aceștia simbolizeaza profunzimea și putere vieții. Fluturii sunt frumoși și au mister, reprezintă schimbarea, speranța, transformarea, și viața magnifică.
Culoarea aurie este sinonimă cu divinitatea și puterea, folosită chiar și in medii religioase. Atrăgând multe priviri prin dragostea de cunoaștere.....